Kisah 2016

Assalammualaikum, march 2016 wahh dah agak lama tak singgah kat blog sendiri apa kabar agaknya? sejak menjadi wife dan ibu ni makin lah ber...


Assalammualaikum, march 2016 wahh dah agak lama tak singgah kat blog sendiri apa kabar agaknya? sejak menjadi wife dan ibu ni makin lah bertambah-tambah busynya dengan kehidupan harian serta kerja yang agak mencabar. apa yang mencabar sangat tu? eheh..

Alhamdullilah, hidup selepas setahun bergelar isteri dan ibu ini, banyak benda yang dipelajari. terutamanya dalam time managment semua benda kena in right time kalau dulu tak kisah sangat tapi sekarang.. benda yang kecik pon akan jadik masalah besar . Nasib baiklah dapat husband yang amat memahami diriku dan menerima kekurangan serta kelemahan , its okey sayang i try to be good wife to u, Marah2 tandanya sayang hikhik
mohon jangan Loya ya.

Tahun ni insyaAllah sekali lagi saya akan bergelar ibu . Alhamdulilah dapat rezeki dari Allah s.w.t . nampaknya Adam akan terima adik lagi lah. its not our planning tapi dah tertulis kan . Kalau ikutkan after habis study PJJ baru nak plan lagi.. takut tak sempat nak menghabiskan subjk yang banyak berbaki lagi. alamatnya ada 3 sem lagi la kena Lepas.. Semoga di permudahkan InsyaAllah.

Masa awal2 pregnant ni satu benda yang saya perasaan ialah Morning Sickness yang agak teruk . masa mengandungkan Adam dulu first trimester saja yang ni masuk trimester ke 2 i still can feel it. mencabar sungguh. kalau bab2 makanan hurmm jangan di tanya Ayam dengan Daging tak le nak masuk lah rasa nak muntah.. sampai kena makan ikan je takpon nasik dengan sayur yang tu pon kena pilih . kesian kat husband kena layan perangai ibu mengandung.


Harap3 semua berjalan dengan lancar.. Amin ya rabbal alamin.


Thanks for reading guys :)





You Might Also Like

0 comments